Як ми працюємо?
Після прийняття заявки доставка здійснюється на відділення нової пошти наложенним платежем.
- 1 рік гарантії
- Доставка по всій Україні в короткі терміни.
- сервісне обслуговування
Опис Мотоблок ДТЗ 570БН
Мотоблок ДТЗ 570БН, так само як і ДТЗ 470БН, оснащений бензиновим двигуном потужністю 7 м. с. але має пристрій на коробку передач, який не ремінний, а прямий через дисковий зчеплення. Прямий пристрій має менші втрати потужності, ніж ремінний, що дозволяє півсилістю реалізувати потенціал двигуна, що у свою чергу підвищує економність і ефективність мотоблоку. Тому ДТЗ 570БН комплектується великими колесами 4.00-10 і 8-сезонційними ґрунтами з максимальним захопленням 1140 мм.Кром того, центр маси ДТЗ 570БН знаходиться трохи нижче, ніж у ДТЗ 470БН, це покращує стійкість і зменшує вібрацію під час роботи фресу. Немає потреби постійно контролювати свій стан і натягнення ременів. Крім того, завдяки новому нормальному розчаруванню і блокуванням від випадкового натиску важеля заднього ходу безпека експлуатації залишається такою ж високою, як і мотоблок з ременем.
ХАРАКТЕРИСТКИ Мотоблок ДТЗ 570БН
|
Модель двигуна |
170F |
Тип палива |
Бензин |
Сила двигуна, л. с. |
7,0 |
Робочий об'єм двигуна, см3 |
208 |
Номінальні оберти, про/мін |
3000 |
Номінальний витрати палива, г/кВт зараз |
≤374 |
Емкість паливного бака, л. |
6,0 |
Система запуску двигуна |
Ручний стартер |
Повітряний фільтр |
З виносним повітрямозабірником на рулі |
Тип, ємкість АКБ А Своїх |
— |
Об'єм картера двигуна, л |
0,5 |
Тип масла в картері двигуна |
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня масла |
+ |
Система охолодження двигуна |
Охолодження повітря |
Об'єм системи охолодження, л |
— |
Тип охолоджуючої рідини |
— |
ТРАНСМІСІЯ |
Тип пристрою трансмісії |
Прямою, через зчеплення |
Тип зчеплення |
Звичайне багатодіскове в маслянистій ванні |
Тип пристрою |
— |
Руч для з’ єднання активної навіси |
— |
Тип коробки передач |
Шестеренька |
Кількість вивантаження вперед/назад |
3 / 1 |
Спосіб включення заднього ходу |
Рукоятка на рулі |
Пристрій фрески |
Прямий з конічним редуктором |
Вал отбора мощности |
Задній дальній, під шпонку he18, L=24 |
Об'єм масла в картері трансмісії, л |
3,0 |
Тип масла у картері трансмісії |
ТМ "ДТЗ" ТАД-17 API GL |
Транспортні колеса |
4.00-10 |
Колея коліс, мм |
600 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/час |
4,4; 8,5; 12,1 / 2,8 |
Тип і налаштування руля |
Швидке регулювання на висоті і напрямку |
РОБОЧІ ОРГАНИ |
Тип причепного пристрою |
Мотоблучний тип |
Спосіб встановлення ґрунтофрезів |
Замість транспортних коліс |
Номінальна частота обертання грунтофрезів, про/мін |
51; 99; 141 |
Кількість секцій поляофреза, шт. |
8=(2+1+1)×2 |
Розмір / кількість ніжок грунтофрезів |
(5,5x235) × 32 шт. |
Ширина заворушень грунтофрези, мм |
620, 880, 1140 |
Діаметр ротора грунтофрезів, мм |
360 |
Глибина культивації, мм |
До 200 |
ВИЗНАЧНЕ ОБОРУДАННЯ |
Електрообладнання |
— |
Вимірювальні прилади |
— |
Різне обладнання |
— |
ЗИП |
У комплекті |
МАССОГАБАРИТНІ ДАНІ |
Габаритні розміри у збірі (ДХХ) на колесах/ на фрезах, мм |
1600×710×820 / 1600×1140×750 |
Знаряджена вага, на колесах/на фрізах, кг |
91 / 96 |