Як ми працюємо?
Після прийняття заявки доставка здійснюється евакуатором прямо до вас вдома, ніяких передоплат виробляти не потрібно, оплата за трактор по факту доставки (після перевірки техніки).
- 2 роки гарантії
- Доставка по всій Україні в короткі терміни.
- сервісне обслуговування
- документи для реєстрації
Конструктивні особливості мінтрактор JINMA JMT 3244HSX
Багатофункціональний трактор повним приводом і двигуном на 24 к. с. Однаково часто використовується фермерськими та комунальними господарствами. Зручне робоче місце, забезпечує комфорт оператора на протязі всього дня. Трактор оснащений гидровыходом, у якого вже 2 розривні муфти. Це, мабуть, єдині відмінності від моделі JMT 3244.
Конструктивні особливості:
• Економний і надійний 3-циліндровий двигун
• Великий зручний паливний бак
• Магістраль повернення палива від форсунок
• Прозорий циклон на повітрозабірнику повітряного фільтра
• Электрофакельная система підігріву повітря у вхідному колекторі
• Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині
• Вал відбору потужності 2-швидкісний: 540/1000 об/хв
• Навісна система з підсиленими нижніми тягами і гідропідйомником
• Гідросистема з окремим гідронасоси і масляною ванною
• Буксирне пристрій — швидкознімна маятникова тяга
• Передній ведучий міст портального типу з високими бічними редукторами
• Гидрообъемное рульове управління з окремим баком і гідравлічним насосом
• Високий кліренс і агротехнічний просвіт
• Просторе місце оператора
• Зручне розташування органів управління
• Коробка передач з розширеним швидкісним діапазоном 16+4
• Великі колеса, передні 6.00-16 задні 11.20-24
• Задні гальма барабанного типу
• Роздільні гальма задніх коліс
• Регульовані передня і задня колії
• Блокування диференціалу заднього мосту
Комплектація:
• Комфортне регульоване сидіння з амортизатором
• Інформативна панель приладів: цифровий тахометр і лічильник мотогодин, цифровий покажчик рівня палива, стрілочний вольтметр, стрілочні індикатори температури двигуна і тиску масла в системі змащення двигуна
• Додаткова підніжка з високим рифленням
• Рукоятка швидкого руління
• Запобіжники зі світлодіодним індикацією виходу з ладу
• Електрична розетка для причепа
• Сучасні потужні лінзовані фари дальнього світла і світлодіодний ближнє світло
• капота.
• Надійні замки капота
• Великі дзеркала заднього виду
• 2 гідравлічних виходу з швидкороз'ємними муфтами
• навісні Передні вантажі
• Крила передніх коліс
• Задні крила
• Вимикач масі
• Задня додаткова фара
• Передні та задні кріплення для реєстраційних номерів
Основні характеристики |
|
Номінальна потужність двигуна, л. с. (кВт) |
24 (17,6) |
Колісна формула |
4×4 |
Номінальне тягове зусилля, кН |
5,8 |
Рульове управління |
гідрооб’ ємний |
Формула перемикання передач |
(4+1)×2×2 |
Муфта зчеплення |
2-ходова, суха |
Кабіна |
– |
Габаритні розміри (Д×Ш×В), мм |
3180×1440×1900 |
Експлуатаційна маса, кг |
1308 |
Двигун |
|
Модель двигуна |
KM385BT |
Тип двигуна |
дизельний, 4-тактний, з безпосереднім вприскуванням |
Число і розташування циліндрів |
3, вертикальне |
Обсяг циліндрів, см3 |
1532 |
Турбонаддув |
– |
Номінальні обороти колінчастого валу, об/хв |
2300 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год |
≤275 |
Тиск уприскування палива, МПа (кгс/см2) |
18,5-19,0 (185-190) |
Система запуску |
електростартер |
Безпечний пуск |
блокування стартера педаллю зчеплення |
Система охолодження |
рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Розширювальний бачок системи охолодження |
+ |
Обсяг паливного бака, л |
30 |
Паливний фільтр грубої очистки |
прозорий відстійник |
Паливний фільтр тонкої очистки |
СХ0706 |
Повітряний фільтр |
контактно-масляний: високий повітрозабірник з прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Підігрів повітря у впускному колекторі |
електрофакельна свічка |
Декомпресор |
– |
Система змащення |
комбінована, насосом і розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення |
+ |
Тип масла в картері |
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Обсяг масла в картері, л |
6,5 |
Трансмісія, ходова |
|
Тип трансмісії |
механічна шестерна |
Муфта зчеплення |
суха, 2-ходова, постійно замкнутого типу |
Основа коробки передач |
4 швидкості |
Додаткові понижуючі коробки |
2×2 діапазону |
Окрема реверсна коробка |
– |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год |
1,73–26,4 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год |
2,28–11,02 |
Гальма |
на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Стоянкове гальмо |
блокування основних гальм з допомогою важеля |
Блокування заднього диференціалу |
важелем |
Передній міст |
ведучий, відключається |
Рульове управління |
гидрообъемное з окремим насосом і окремим масляним баком |
Гідроциліндр рульового управління |
двосторонній симетричний |
Рукоятка швидкого руління |
+ |
Розмір передніх шин |
6.00-16 |
Розмір задніх шин |
11.20-24 |
Колісна база, мм |
1700 |
Колія передніх коліс, мм |
1220; 1290; 1300; 1380 |
Колія задніх коліс, мм |
1000; 1080; 1140; 1180; 1220; 1260; 1320; 1400 |
Кліренс, мм |
350 |
Агротехнічний просвіт, мм |
370 |
Мінімальний радіус повороту без гальм, м |
4,3 |
Мінімальний радіус повороту з гальмами, м |
3,8 |
Додаткові вантажі передні/задні, (шт. × кг) |
4×12 / – |
Тип масла в картері трансмісії і переднього мосту |
ТМ "ДТЗ" ТАД-17 API GL-5 |
Обсяг масла в картері трансмісії/ПВР, л |
14,0 / 5,0 |
Тип олії в ГОРУ |
ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об'єм масляного бака ГОРУ, л |
2,0 |
Гідронавісна система |
|
Задня навісна система |
універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Привід гідропідйомника |
вбудований гідроциліндр, окремий шестерний гідронасос |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг |
420 |
Управління гідропідйомником |
трьохпозиційний гідророзподільник |
Розміщення масла гідропідйомника |
окремо в порожнині гидроподъемного механізму |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання |
2 (1 напір/слив, 1 злив) з быстроразрывными муфтами, управління від основного гідророзподільника |
Передня навісна система |
– |
Буксирне пристрій |
знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротної цапфой |
Вал відбору потужності (ВОМ) |
задній поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв |
540 / 1000 |
Можливість одночасного підключення ВОМ і буксирування |
+ |
Конструкція бічних розтяжок і розкосів |
нижні тяги не регулюються, центральна верхня тяга, вертикальні стійки і бічні розтяжки — плавно по різьбі |
Тип робочої рідини гідросистеми |
ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об'єм масляного бака гідросистеми, л |
8,0 |
Додаткове обладнання |
– |
Ергономіка, електрообладнання |
|
Кабіна водія |
– |
Додаткове обладнання кабіни |
– |
Додаткові підніжки |
з лівого боку |
Сидіння водія |
на амортизаторі, регулюється за відстанню до керма |
Панель приладів |
комбінована панель приладів |
Напруга і ємність акумуляторної батареї, В / А∙год |
12 / 80 |
Вімікач масаї |
на рамці акумулятора під капотом |
Генератор – тип, напруга (В), потужність (Вт) |
змінного струму, 14, 350 |
Світлове електрообладнання |
ближнє і дальнє світло, задня фара, задні ліхтарі, передні і задні покажчики поворотів |
Електророзетка для підключення причепа |
+ |
Інше електрообладнання |
звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Комплектація |
металеві передні крила, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот з гідропідйомником |
Інше обладнання |
– |
Основні | |
---|---|
Виробник | Jinma |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Потужність | 24 к. с. |
Тип приводу коліс | Повний |
Колісна формула | 4×4 |
Коробка перемикання передач | Механічна |
Колір | Синій |
Тип двигуна | Дизельний |
Блокування диференціалу | Так |
Наявність кабіни | Ні |
Тип підсилювача керма | Гідропідсилювач |
Кількість циліндрів | 3 |
Користувацькі характеристики | |
Конструкційна маса, кг | 1300 |
Об'єм двигуна, см3 | 1532 |
Гальмівний механізм | барабанного типу |
Тип оливи в КПП, задньому мосту | трансмісійний |
Колісна база, мм | 1645 |
Тип паливного насоса | плунжерний, рядный |
Об'єм паливного бака, л | 18,0 |
Мінімальний кліренс, мм | 295 |
Теоретична швидкість руху, км/чназад | 2,28-11,02 |
Теоретична швидкість руху, км/чвперед | 1,75-26,4 |
Тип оливи в передньому мосту | трансмісійний |
Розмір шин передніх | 6.00-16 |
Зчеплення | Сухе, дводискове |
Привод вентилятора системи охолодження | кліночасне передавання |
Об'єм картера переднього моста, л | 6,0 |
Блокування заднього диференціала | + |
Коліщатко коліс, ммзадні | 1050-1310 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 6,6 |
Максимальна вантажність навісного механізму, кг | 420 |
Об'єм картера двигуна, л | 6,6 |
Колія коліс, ммпередніх | 1080-1280 |
Об'єм системи охолодження двигуна, л | 10,0 |
Об'єм корпусу підіймача, л | 9,0 |
Пуск двигуна | електростартер із безпечним пуском |
Номінальна витрата оливи в двигуні, г/кВт·год | 2,04 |
Об'єм картера КПП і заднього моста, л | 14,0 |
Розмір шинзадих | 9.5-24 |
Сфери застосування трактора | Сільські |
Розмір шин передніх | 6.00-16 |
Розмір шинзадих | 9.5-24 |
Тип ходового трактора | Колісні |
Діаметр циліндра/хід поршня | 85х90 |
Номінальні оберти колінчастого вала двигуна, об/хв | 2350 |
Гідропідсилювач керма | - |
Теоретична швидкість руху, км/чназад | 2,28-11,02 |
Номінальна витрата палива, г/кВт·год | 248 |
Тип насоса гідравлічної системи | шестереньковий насос |
Теоретична швидкість руху, км/чвперед | 1,75-26,4 |
Тип оливи в двигуні | мінеральне або напівсинтетичне для дизельних двигунів |
Блокування диференціала | Так |
- Ціна: 298 800 ₴