Кошик
Немає відгуків, додати
+380 (97) 316-93-29
+380 (66) 568-97-17
АгроТоп UA
Кошик

Мотоцикл SPARK SP200R-25I Безкоштовна доставка по всій Україні на наступний день після замовлення.

41 975 

  • Немає в наявності
  • Код: 000056034
Мотоцикл SPARK SP200R-25I Безкоштовна доставка по всій Україні на наступний день після замовлення.
Мотоцикл SPARK SP200R-25I Безкоштовна доставка по всій Україні на наступний день після замовлення.Немає в наявності
41 975 
+380 (97) 316-93-29
  • +380 (66) 568-97-17
+380 (97) 316-93-29
  • +380 (66) 568-97-17
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Безкоштовна доставка по всій Україні на наступний день після замовлення.

Як ми працюємо?
Після прийняття заявки без передоплати доставка безкоштовно на відділення нової пошти накладеним платежем.

Опис мотоцикла SP200R-25I версія 2018 р.

SPARK SP200R-25I — одна з старших моделей у лінійці універсальних легких дорожніх мотоциклів SPARK. В оновленій версії 2018 року цей мотоцикл отримав цілу низку корисних конструктивних удосконалень, покращений дизайн. Переглянута комплектація й обвіска: як то кажуть, все, що потрібно та нічого зайвого. Але загалом він так і залишився солідним гарним 197-кубовим класичним двомістником «на кожен день», який однаково впевнено почувається як на міському асфальті, так і на ґрунтовій дорозі. Він усе так само надійний, витривалий, економний і, що важливо в наш час, цілком доступний за ціною.

Колірна гама

Нова версія мотоцикла пропонується в шести варіантах колірного оформлення. Умовно їх можна назвати чорним, червоним, блакитним, блакитним, зеленим і білим.

Спортивний образ

Стильний лаконічний дизайн бензобака, у поєднанні з піднятою і злегка скошеною вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явної схожості з його спортивними побратими вищого класу.

Ця схожість посилюється обтічним вітровим щитком із фарою трапецеїдальної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «перегоновим» щитком переднього колеса, подовженим заднім крилом.

Завершується спортивний образ великим заднім ліхтарем динамічної форми, вбудованим у обтікання сидіння.

До речі, пасажирське сидіння тут повноцінне, не укорочене, а невеликий задній багажник зручно використовувати як пасажирські ручки. Повна вантажність мотоцикла становить 150 кг (у разі власної маси 117 кг), що впритул наближає його до машин середнього дорожнього класу. Ну і, природно, подовжене заднє крило прекрасно захищає від бруду, що летить, і сам мотоцикл, і пасажира.

Функціональна оптика

Оскільки вже звернули увагу на оптику, варто зазначити, що передні та задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах і абсолютно травмобезпечні. До того ж вони повністю однакові, а отже, взаємозамінні. Щодо передньої фари, вона обладнана стандартною 12-вольтовою лампою розжарювання з перемиканням «ближній/далень», а також окремою лампочкою для підсвічування. Скло фари повністю прозоре, розсіювання відбувається завдяки багатосегментному відбивачу. Таке рішення дало змогу зберегти обтічний профіль, не втративши водночас яскравості світлового потоку.

Панель приладів: максимальна інформативність

За щитком обтікача ховається нова електронно-механічна панель приладів. За дизайном та інформативністю вона швидше автомобільна, ніж мотоциклетна. З боків розташовані великі, прекрасно читане в будь-якій ситуації, стрільцеві спідометр і тахометр.

На спідометрі, як і належить: два лічильники — загального та щоденного пробігів. Посередині панелі — блок світлодіодних індикаторів: нейтраль, увімкнена передача КПП, покажчик палива, покажчик заряду АКБ, дальнє світло, поворотники.

А ще в цієї панелі є три дуже корисні доповнення: стандартний USB-роз'єм для заряджання мобільних ґаджетів, цифровий годинник і індикатор вхідного дзвінка на мобільний телефон (на ходу в мотошоломі дзвінка можна й не почути).

Ергономіка

Завершальна тема дизайну й ергономіки, варто зазначити три моменти. По-перше, і пасажирські, і водійські підніжки з обох боків зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає потреба перекотити мотоцикл вручну. По-друге, дзеркала заднього огляду закріплені на кронштейнах із підвищеною жорсткістю для зниження вібрації. Нова ергономічна форма дзеркал дає гарний огляд ззаду та не заважає дивитися вперед на дорогу. По-третє, глушник закритий спеціальною накладкою, основна функція якої зовсім не декоративна: він захищає ногу пасажира від можливого опіку.

Двигун і трансмісія

Тепер подивися докладніше на конструкцію мотоцикла та розпочнемо, природно, з двигуна. Прекрасно себе зарекомендував 197-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанник моделі 164FML розвиває потужність 13,2 л. (9,75 кВт) за 7500 об/хв.

Максимальний крутний момент — 7,0 Нм за 5000 об/хв. Цього більш ніж достатньо, щоб без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсську швидкість 85 км/год, а часом і швидше. Запалювання електронне, CDI. Охолодження — повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторної оливи — напівсинтетична моторна класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

Трансмісія та ходова частина цілком традиційні для класичної схеми: ланцюговий привод із лівим розташуванням зірочок, задня підвіска — маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска — перевернутого типу.

Коробка передач п'ятишвидкісна, послідовна, нейтраль між першим і другим передачами. Номер увімкненого передавання висвічується на панелі приладів. Зчеплення механічне, багатодискове, в олійній ванні. Переднє гальмо дискове, гідравлічне, заднє — барабанне, механічне.

Нові регульовані газомасляні амортизатори для заднього колеса з крученою пружиною змінного кроку та ресивером забезпечують плавний хід і чудову керованість за будь-якого завантаження. П'ятисанцювальні колеса — легкі та міцні одночасно — покращують і без того непогану динаміку розгону.

Витрата палива та сервіс

Природно, запалювання електронне, CDI, електростартер і кікстартер. Коробка передач традиційна мотоциклетна п'ятишвидкісна, некругова: перша передача — важіль вперед, решта — важіль назад. Нейтраль — між першим і другим передаваннями. Зчеплення механічне, багатодискове, в олійній ванні. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Паливний бак вміщує 13,5 літра палива. Тип моторної оливи — напівсинтетична моторна, класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

Характеристики
Основні атрибути
СтанНовий
ТипМотоцикл
Користувацькі характеристики
АКБ тип, ємність, А·годГелева, 9
Амортизатори задніПружинно-оливні
Амортизатори передніОлійні
Балансувальний валНемає
Блокування замка запалюванняНемає
Блокування повороту кермаЗамок на стійці керма
Повітряний фільтрБагаторазовий поролоновий
Висота сидіння водія, мм800
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм1945х710х1122
Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт)14/85
Вантажність, кг150
Диск заднього колесаЛегкосплавний литий 5-спіцевий
Диск переднього колесаЛегкосплавний литий 5-спіцевий
ДодатковоГофровані чохли на стійках передньої вилки
Дуги безпекиНемає
Задний багажникПовнорозмірний
Задня оптикаЗадній ліхтар вбудований у обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Вказівники поворотів із лампами розжарювання
ЗапалюванняЕлектронне, CDI
Захист ніг пасажираНемає
Захисна накладка на випускній трубіНемає
Захисна накладка на глушникуХромована
Колісна база, мм1240
Кількість і розміщення клапанів2, верхнее
Кількість місцьДвомісний
Комплект інструменту (зип)Стандартний
Конструкційна маса, кг115
Коробка передачМеханічна 5-ступенева, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)
Кофр для мотошоломаНемає
Максимальна швидкість, км/год110
Максимальні оберти колінчастого вала, об/хв7500
Оливний фільтрПолімерна сітка
Модель двигунаFT164FML
Напруга бортової електромережі, В12
Номінальна потужність, кВт (л.с.)9,75 / 13,2
Номінальна витрата палива, л/100 км2,8
Об'єм картера двигуна та коробки передач, л1,0
Об'єм паливного бака, л10,0
Передня оптикаФара вбудована в обтічник, з лампою розжарювання. Вказівники поворотів із лампами розжарювання.
Підвіска заднього колесаМаятникова з двома амортизаторами
Підвіска переднього колесаТелескопічна вилка
Підніжки водіяНевідкидні
Підніжки пасажираВідкидні
Приладна панельКомбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передавання, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок.
Привод заднього колесаЛанцюгове передавання 14/40 відкрите
Протиугінна сигналізаціяНемає
Робочий об'єм двигуна, см3197
Розмір шин: передня/задня2.75-18 / 3.00-18
Розміщення розподільного валаВерхнее
РамаДуплексний, трубчастий каркас
СидінняСпортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини
Система подавання паливаСамотек
ЗчепленняМеханічне, багатодискове, в олійній ванні
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
Тип заднього гальмаБарабанний механічний
Тип моторної оливиНапівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Тип мотоциклаДорожній легкий
Тип охолодженняПовітряне охолодження
Тип переднього гальмаДискове гідравлічне
Тип протектора, передній/заднійДорожній універсальний "асфальт/ґрунт"
Тип стартераЕлектростартер, кікстартер
Тип паливаБензин з октановим числом не нижче 92
Паливні фільтриПолімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані
Гальмівна рідинаDOT 3, DOT 4
Інформація для замовлення
  • Ціна: 41 975 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner