Кошик
Немає відгуків, додати
+380 (97) 316-93-29
+380 (66) 568-97-17
АгроТоп UA
Кошик

Двигуни ЯМЗ-238 турбо євро 0

600 000 ₴

  • В наявності
Двигуни ЯМЗ-238 турбо євро 0
Двигуни ЯМЗ-238 турбо євро 0В наявності
600 000 ₴
+380 (97) 316-93-29
  • +380 (66) 568-97-17
+380 (97) 316-93-29
  • +380 (66) 568-97-17
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Двигуни ЯМЗ-238 турбо євро 0

Універсальність двигунів марки ЯМЗ 238 продиктована їх практичними властивостями та технічними можливостями. Цей різновид дизельних моторів прославився витривалістю, легкістю запуску та можливістю змінювати комплектацію для покращення експлуатаційних характеристик.

Дизельний двигун марки моделі ЯМЗ-238 у масове виробництво запущено на Ярославському моторному заводі. Десятки років такий силовий агрегат із різними удосконаленнями використовується на важкому вантажному автотранспорті, спецтехніці та тракторах. І наразі дилер ЯМЗ пропонує для комплектації десятки модифікацій таких двигунів.

Двигун серії ЯМЗ-238 має V-подібну конструкцію розміщення циліндрів, систему безпосереднього упорскування паливної суміші. Він оснащений рідинною системою охолодження та функцією займання палива при стисканні.

Двигуни всього модельного ряду ЯМЗ-238 відрізняються витривалістю при тривалих та інтенсивних навантаженнях, демонструють відмінну тягову силу, зберігають працездатність при роботі в умовах бездоріжжя, з великими вантажами та в будь-яких кліматичних зонах.

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ І КОМПЛЕКТАЦІЇ ДВИГУНІВ ЯМЗ
Конструкція двигуна серії ЯМЗ-238 продумана під можливість експлуатації у вітчизняних умовах ландшафту, клімату та посилених навантажень. Тому його пристрій включає:

8 циліндрів;
Розташування циліндрів під кутом 900;
16 клапанів упорскування палива;
силовий пояс блоку циліндрів для посилення міцності;
чотириблочні головки в циліндрах, виготовлені з особливо стійкого сплаву сірого чавуну;
самі циліндри мають раціональний діаметр - 160 мм, що забезпечує працездатність без перегріву;
поршневі пальці плаваючого типу.
Це лише частина власних інженерних розробок заводу, де виготовляються мотори ЯМЗ-238. Така комплектація зумовила універсальність використання двигунів цієї марки. Дилер ЯМЗ постачає такі мотори для встановлення на колісній та гусеничній техніці - в автомобілях Урал, МоАЗ, КрАЗ, МАЗ. Вони встановлюються на тракторах різних марок. Ними комплектуються різні моделі спецтехніки - грейдери, скрепери, бульдозери, кранові установки. Крім того, дизельні двигуни ЯМЗ-238 можуть застосовуватися для комплектації комбайнів, дизельних електростанцій, дизельного насосного обладнання, мотопомп підвищеної потужності та в інших пристроях.

ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ВЛАСТИВОСТІ
Більшість деталей двигуна ЯМЗ-238 виготовлено із сірого чавуну – з підвищеною механічною та фізичною стійкістю. Частина комплектуючих виробляється методом лиття з особливо витривалого та жаростійкого чавунного сплаву, завдяки чому двигун може безперебійно функціонувати без ризику перегріву та виходу з ладу.

Деякі деталі газорозподільного механізму виконані методом штампування з легованих марок сталі з підвищеною зносостійкістю. Таким чином, технологія виробництва забезпечує тривалий експлуатаційний ресурс двигуна ЯМЗ-238, а також його технічні характеристики, представлені в таблиці:

  • Розміщення циліндрів У вигляді літери V
  • Хід поршня, мм 140
  • Літраж робочого об'єму в циліндрах, л 14,86
  • Показники крутного моменту, макс. 1030
  • Номінальна потужність, кВт 206
  • Питома витрата палива, хв., г/(кВт*год) 223
  • Інтенсивність обертання колінвалу, об/хв 1500
  • Вага двигуна без палива, кг 1220

МОДИФІКАЦІЇ ДВИГУНІВ МАРКИ ЯМЗ
В даний час Ярославським заводом з випуску моторів марки ЯМЗ-238 виробляється 25 стандартних модифікацій цієї серії. Крім того, за роки інновацій було впроваджено лінійку турбованих моделей цієї марки з позначенням ДЕ. Фактично всі двигуни серії ЯМЗ-238 було доопрацьовано до міжнародних норм та стандартів Євро-2. Загалом модельний ряд цих двигунів налічує 86 позицій, серед яких особливим визнаємо такі модифікації під маркуванням ЯМЗ:

  • 238/Євро-0 Турбо з турбіною та модернізованою поршневою групою;
  • 238/Г2 – форсована версія з покращеною якістю блоку циліндрів, кілець та поршнів;
  • 238/М2 – особливо потужна модифікація із 240 кінськими силами;
  • 238НД8 – модель для тракторів марки «Кіровець» з ресурсом мотогодин не менше 10000 та 300 к.с.;
  • 238НД3 – мотор зі спрощеною конструкцією, без масляної системи охолодження та без рідинного теплообмінника;
  • 238ДЕ - з підвищеним тиском наддуву до 1,08 Бар, і такою ж збільшеною до 330 к.с. потужністю.

Також популярністю користуються зразки ЯМЗ-238ДК, ЯМЗ-238ІМ2, ЯМЗ-238КМ2, ЯМЗ-238МС з підвищеною морозостійкістю, економічнішою витратою паливної суміші, витривалістю при посилених навантаженнях.

Характеристики
Основні
ВиробникЯрославський моторний завод
Гарантійний термін12 міс
Сумісність з маркоюКраз, МоАЗ, МАЗ, Урал
СтанНовий
Тип технікиВантажний автомобіль
Тип паливаДизельне
Інформація для замовлення
  • Ціна: 600 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner