Топ
Мінітрактор KENTAVR 244SDX кентавр (3 цил., 4х4, 24л.з., ГУР) БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА
260 620 ₴
- В наявності
- Код: KENTAVR 244SDX
+380 (97) 316-93-29
- +380 (66) 568-97-17
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Як ми працюємо?
Після прийняття заявки доставка здійснюється евакуатором прямо до вас вдома, ніяких передоплат виробляти не потрібно, оплата за трактор по факту доставки (після перевірки техніки).
- 2 роки гарантії
- Доставка по всій Україні в короткі терміни.
- сервісне обслуговування
- документи для реєстрації
мінітрактор KENTAVR 244SDX
Конструктивні особливості мінітрактора KENTAVR 244SDX
- Економічний і надійний 3-циліндровий двигун
- Дводискове зчеплення
- Великий зручний паливний бак
- Магістраль повернення палива від форсунок
- Прозорий циклон на повітрозабірнику повітряного фільтра
- Електрофакельна система підігріву повітря у вхідному колекторі
- Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом за всією довжиною
- Безпечний пуск із блокуванням від педалі зчеплення
- Вал відбору потужності 2-швидкісний: 640/800 об/хв
- Навісна система з посиленими нижніми тягами та гідропідйомником
- Гідросистема з окремими гідронасосом та масляною ванною
- Буксирувальний пристрій – швидкознімна маятникова тяга
- Передній ведучий міст портального типу з високими бічними редукторами
- Гідрооб’ємне рульове управління з окремими бачком та гідравлічним насосом
- Високі кліренс і агротехнічний просвіт
- Просторе місце оператора
- Зручне розташування систем керування
- Коробка передач із розширеним швидкісним діапазоном 8+2
- Великі колеса, передні 7.50-16, задні 11.2-24
- Задні гальма барабанного типу
- Роздільні гальма задніх коліс
- Регульовані передня й задня колії
- Блокування диференціала заднього моста
Комплектація трактора KENTAVR 244SDX:
- Комфортне регульоване сидіння з амортизатором
- Інформативна панель приладів: цифровий тахометр і лічильник мотогодин, цифровий покажчик рівня палива, стрілковий вольтметр, стрілкові індикатори температури двигуна й тиску масла в системі змащення двигуна
- Додаткова підніжка з високим рифленням
- Рукоятка швидкого рулювання
- Запобіжники зі світлодіодною індикацією виходу з ладу
- Електрична розетка для причепа
- Сучасні лінзовані фари
- Амортизатор капота
- Надійні замки капота
- Великі дзеркала заднього виду
- 2 гідравлічні виходи зі швидкороз’ємними муфтами
- Передні навісні вантажі
- Вантажі задніх коліс
- Крила передніх коліс із гнучкими бризковиками
- Задні крила з гнучкими бризковиками
- Вимикач маси
- Задня додаткова фара
- Передні та задні кріплення для реєстраційних номерів
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 24 / (17,6) |
Колісна формула | 4х4 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 6.3 |
Рульове управління | Гідрооб'ємне з окремим насосом і окремим масляним баком |
Об'єм двигуна, см3 | 1532 |
Формула перемикання передач | (4+1)х2 |
Муфта зчеплення | Пелюсткова, суха |
Кабіна | - |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3400х1465х1980 |
Експлуатаційна маса, кг | 1350 |
ДВИГУН | |
Модель двигуна | KM385BT |
Тип двигуна | Дизельний, 4-тактний |
Число й розташування циліндрів | 3, вертикальне |
Турбонадув | - |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2350 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤275 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) | 18,5-19,0 (185-190) |
Система запуску | Електростартер |
Безпечний пуск | Блокування стартера педаллю зчеплення |
Система охолодження | Рідинна радіаторна,закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Розширювальний бочок системи охолодження | + |
Об’єм паливного баку, л | 18,5 |
Паливний фільтр грубого очищення | Прозорий відстійник з краном та сіткою |
Паливний фільтр тонкого очищення | CX7085 |
Повітряний фільтр | Металева сітка і масляна ванна. Повітрозабірник винесено вгору. З прозорим моноциклоном. |
Підігрів повітря у впускному колекторі | Електрофакельна спіраль |
Декомпресор | – |
Система змащення | 4,0 |
Масляний фільтр системи змащення | JX0810 |
Тип масла в картері | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Об’єм мастила в картері, л | 4,0 |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА | |
Тип трансмісії | Механічна шестеренчаста |
Муфта зчеплення | 2-дискова, суха, постійно замкнута |
Основна коробка передач | 3 швидкості |
Додаткові понижуючи коробки | 2 діапазони |
Окрема реверсивна коробка | – |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,11-32,19 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 1,68-7,75 |
Гальма | На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Стоянкове гальмо | З блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Блокування диференціалу заднього мосту | Симетричний, конічний з примусовим блокуванням важелем |
Передній міст | Ведучий, вимикается, ввімкнення важелем з місця водія |
Рульове управління | Гідрооб'ємне з окремим насосом і окремим масляним баком |
Гідроциліндр рульового управління | Двосторонній симетричний |
Рукоятка швидкого руління | + |
Розмір передніх шин | 7.50-16 |
Розмір задніх шин | 11.2-24 |
Колісна база, мм | 1730 |
Колія передніх коліс, мм | 1220, 1440 |
Колія задніх коліс, мм | 1120 - 1450 |
Кліренс, мм | 300 |
Агротехнічний просвіт, мм | 350 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 3,5 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 3,1 |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) | 4х12 / 2х22 |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | ТМ «ДТЗ» ТАП-15, ТАД-17 и API GL-5 (трансмісійне) |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 14,0 / 3,0 |
Тип мастила в ГОРУ | ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | 1,2 |
НАВІСНА СИСТЕМА | |
Задня навісна система | Універсальна 3-точкова з гидропідйомом |
Привід гідропідйомника | Вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 420 |
Управління гідропідйомником | Плунжерний, односекційний, трирежимний, з вбудованим запобіжним клапаном |
Розміщення мастила гідропідйомника | Окремо в корпусі гідро підйомного механізму |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника |
Передня навісна система | - |
Буксирувальний пристрій | Знімна маятникова серга |
Вал відбору потужності (ВВП) | Задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 640 / 800 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | + |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини |
Тип робочої рідини гідросистеми | ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 6,0 |
Додаткове обладнання | - |
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
Кабіна водія | - |
Додаткове обладнання кабіни | - |
Додаткові підніжки | З лівого боку |
Сидіння водія | На амортизаторі, регулюється по відстані до керма, без підлокітників |
Панель приладів | П'ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | Кислотна, 80 |
Вимикач маси | + |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | 14, 350 |
Світлове обладнання | Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів |
Електророзетка для підключення причепа | Вологозахищена, 35 Вт |
Інше електрообладнання | - |
Комплектація | Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП |
Інше обладнання | - |
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Kentavr |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Потужність | 24 к. с. |
Об'єм двигуна | 1530 куб. см |
Об'єм бака | 32 л |
Тип приводу коліс | Повний |
Колісна формула | 4×4 |
Коробка перемикання передач | Механічна |
Вага | 1320 кг |
Дорожній просвіт | 350 мм |
Тип двигуна | Дизельний |
Блокування диференціалу | Так |
Наявність кабіни | Ні |
Тип підсилювача керма | Гідропідсилювач |
Номінальна частота обертання валу | 2200 об/хв |
Кількість передач | 8 вперед/2 назад |
Кількість циліндрів | 3 |
Користувацькі характеристики | |
Блокування диференціала | Так |
Інформація для замовлення
- Ціна: 260 620 ₴