
Мотоцикл SPARK SP125C-2CFO Безкоштовна доставка по Україні наступного дня після замовлення.
28 115 ₴
- Немає в наявності
- Код: 000152810
- +380 (66) 568-97-17
Безкоштовна доставка по Україні наступного дня після замовлення.
Як ми працюємо?
Після прийняття заявки без передоплати доставка безкоштовно на відділення нової пошти післяплатою.
Мотоцикл SPARK SP125C-2CFO
Варіанти кольору мотоцикла:
Опис мотоцикла SPARK SP125C-2CFO
SP125C-2CFO – оснащений надійним чотиритактним двигуном з робочим об'ємом 107 куб.см. Двигун невибагливий і має невелику витрату лише 2 літри на 100 км, 8 літрів палива вам вистачить на 400 км шляху. Мотоцикл зручний і простий в обслуговуванні та експлуатації, а чудова маневреність, зручна посадка та щедра комплектація чудово підходять досвідченим мотоциклістам для тривалої інтенсивної експлуатації і в місті, і в сільській місцевості.
Мотоцикл сконструйований так, щоб ним могли безпечно і з комфортом користуватися люди різного зросту та ваги. Тому він ідеально збалансований і має оптимальний кут нахилу кермової колонки, що дозволяє стійко тримати траєкторію під час руху на великій швидкості. У той же час SP125С-2СFO має чудову керованість, що важливо для маневрування в щільному міському потоці або на нерівній дорозі ґрунтової. Кермо досить широке, щоб його можна було надійно утримувати в будь-якій ситуації. Висоту розташування рукояток керма можна регулювати під зростання водія.
Характеристики Мотоцикл SPARK SP125C-2CFO
Основні параметри
Модель мотоцикла/ категорія |
SP125C-2CFO / L3 |
Тип мотоцикла |
двомісний, дорожній |
Максимальна швидкість, км/год |
85 |
Вантажність, кг |
150 |
Об'єм паливного бака, л |
8 |
Тип палива |
бензин з октановим числом не нижче 92 |
Середня витрата палива, л/100 км |
2,2 |
Напруга бортової електромережі, В |
12 |
Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт) |
14 / 85 |
Акумуляторна батарея — тип, ємність, А·год |
кислотна/5 |
Сигналізація |
– |
Замок блокування керма |
+ |
Блокування замка запалювання |
– |
Багажник |
+ |
Кофр для мотошолома |
+ |
Комплект ЗИП |
+ |
Колісна база, мм |
1210 |
Конструкційна маса, кг |
92 |
Габаритні розміри, (ДхШхВ) мм |
1900х780х1070 |
Двигун
Модель двигуна |
1P54FMI |
Тип двигуна |
одноциліндровий чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Робочий об'єм двигуна, см3 |
124 |
Номінальна потужність, кВт (л.с.) |
6,2 (8,4) |
Максимальні оберти колінчастого вала двигуна, об/хв |
7500 |
Максимальний крутний момент, Нм |
9.0/5000 |
Тип стартера |
електростартер, кікстартер |
Запалювання |
електронне, CDI |
Система охолодження |
повітряне охолодження |
Тип КПП |
механічна, 4-ступенева, послідовна (1-0-2-3-4) |
Зчеплення |
механічне, багатодискове, в масляной ванне |
Паливний насос |
– |
Паливний фільтр |
металева сітка на паливному крані, на паливопроводі |
Повітряний фільтр |
поролоновий циліндричний |
Масляний фильтр |
полімерна сітка
|
Об'єм картера двигуна та КПП, л |
1,1 |
Тип оливи |
напівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Шасі
Рама |
трубчастий каркас |
Підвіска переднього колеса |
телескопічна вилка |
Амортизатори передні |
олійні |
Підвіска заднього колеса |
маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори задні |
пружинно-оливні |
Привод заднього колеса |
відкрите ланцюгове передавання |
Тип переднього гальма |
барабанний механічний |
Тип заднього гальма |
барабанний механічний |
Гальмівна рідина |
– |
Розмір шин (передня/задня) |
2,50-17 / 2,75-17 |
Тип протектора |
універсальний «асфальт/ґрунт» |
Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/кв.см |
1,75 / 2,25 / 2,80 |
Опис мотоцикла SPARK SP125C-2CFO
SP125C-2CFO - оснащений надійним чотиритактним мотором з робочим об'ємом 107 куб.см. Двигун невибагливий і має невеликі витрати всього 2 літри на 100 км, 8 літрів палива вам вистачить на 400 км шляху. Мотоцикл зручний і простий в обслуговуванні і експлуатації, а чудова маневреність, зручна посадка і щедра комплектація прекрасно підходять досвідченим мотоциклістам для тривалої інтенсивної експлуатації і в місті, і в сільській місцевості.
Мотоцикл сконструйований так, щоб їм могли безпечно і з комфортом користувати люди самого різного зросту і ваги. Тому він ідеально збалансований і має оптимальний кут нахилу рульової колонки, що дозволяє тримати траєкторію при русі на великій швидкості. У той же час SP125С-2СFO має прекрасну керованість, що важливо для маневрування в щільному міському потоці або на нерівній ґрунтовій дорозі. Кермо досить широке, щоб його можна було надійно утримувати в будь-якій ситуації. Висоту розташування рукояток керма можна регулювати під зріст водія
Механічна 4-ступенева кругова (-0-1-2-3-4-) коробка передач, двоплечий важіль перемикання КПП з «п’яткою».
Додатковий змінний паливний фільтр — подовжує термін служби двигуна.
Сучасні легкосплавні диски чорного кольору з п’ятьма спицями типу «коса зірка» забезпечують добрі характеристики розгону та гальмування. Червона смужка на дисках надає колесам додаткову привабливість.
Зчеплення — механічне, багатодискове, у масляній ванні.
Паливний бак обтічної мигдалеподібної форми вміщує 8 літрів бензину.
Класична чорна кругла фара з галогенною лампою, дальнє/ближнє світло, підсвічування.
Великий практичний, добре помітний з усіх боків задній ліхтар в окремому корпусі: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака.
Бічні світловідбивачі на передній вилці, задній світловідбивач на крилі, світловідбивач на кофрі — для гарантування безпеки під час руху та на стоянці в темний час доби.
Передні та задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях (травмобезпечні, не заважають і не відламуються у разі удару).
Уся оптика сертифікована за євростандартом.
Комбінована панель приладів: класичні круглі стрілкові спідометр і тахометр, лічильники пробігу — загального та добового, номер ввімкненої передачі, індикатори ввімкнення покажчиків повороту.
Зручні напівм’які антифрикційні руків’я керма (забезпечують надійний хват керма та комфорт за тривалих поїздок).
Сучасні регульовані дзеркала з гарним оглядом вперед і назад.
Протиугінний замок керма і кришка паливного бака з замком — захист від сторонніх осіб.
Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дає змогу водієві добре відчувати стан мотоцикла). Сидіння пасажира — повної довжини (зручно за тривалих поїздок).
Зручний задній багажник одночасно слугує руків’ями для пасажира.
Пластиковий кофр на задньому багажнику.
Складані підніжки водія не заважають під час перекочування мотоцикла вручну.
Підніжки пасажира — платформного типу з гумовими антифрикційними накладками.
Велика захисна рама (дуги) чорного кольору забезпечує безпеку водія і збереження мотоцикла в разі падіння.
Двигун 1P53FMI, обсяг 124 см³, потужність 6,2 кВт (8,4 к. с.).
Зручна центральна й бічна відкидні стійки — швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Основні атрибути | |
---|---|
Тип | Мотоцикл |
Користувацькі характеристики | |
АКБ тип, ємність, А·год | Кислотно олив'яна, 5 |
Амортизатори задні | Пружинно-оливні |
Амортизатори передні | Олійні |
Балансувальний вал | Немає |
Блокування замка запалювання | Немає |
Блокування повороту керма | Замок на стійці керма |
Повітряний фільтр | Одноразовий паперовий |
Висота сидіння водія, мм | 780 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1900х650х1150 |
Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт) | 14/85 |
Вантажність, кг | 150 |
Діаметр циліндра, хід поршня, мм | 53 |
Диск заднього колеса | Легкосплавний литий 5-спіцевий |
Диск переднього колеса | Легкосплавний литий 5-спіцевий |
Додатково | Гофровані чохли на стійках передньої вилки |
Дуги безпеки | Пофарбовані чорні |
Задний багажник | Повнорозмірний |
Задня оптика | Задній ліхтар навісний комбінований: гальмо, габарит, освітлення номера (лампи розжарювання). Вказівники поворотів із лампами розжарювання |
Запалювання | Електронне, CDI |
Захист ніг пасажира | Немає |
Захисна накладка на випускній трубі | Немає |
Захисна накладка на глушнику | Пофарбована |
Колісна база, мм | 1180 |
Кількість і розміщення клапанів | 2, верхнее |
Кількість місць | Двомісний |
Комплект інструменту (зип) | Стандартний |
Конструкційна маса, кг | 82 |
Коробка передач | Механічна 4-ступенева, кругова (схема -0-1-2-3-4-) |
Кофр для мотошолома | Швидкознімний переносний |
Максимальна швидкість, км/год | 85 |
Максимальні оберти колінчастого вала, об/хв | 7000 |
Оливний фільтр | Полімерна сітка |
Модель двигуна | 1P52FMI |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Номінальна потужність, кВт (л.с.) | 5,2 / 7,0 |
Номінальна витрата палива, л/100 км | 2,0 |
Об'єм картера двигуна та коробки передач, л | 0,5 |
Об'єм паливного бака, л | 8,0 |
Передня оптика | Фара кругла з лампою розжарювання. Вказівники поворотів із лампами розжарювання |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з двома амортизаторами |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Підніжки водія | Платформного типу з протиковзною накладкою |
Підніжки пасажира | Немає |
Приладна панель | Роздільна. Механічний спідометр і тахометр, індикація: номер передавання, дальнє світло, покажчики поворотів |
Привод заднього колеса | Ланцюгове передавання 14/40 у захисному кожусі |
Протиугінна сигналізація | Немає |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 107 |
Розмір шин: передня/задня | 2.50-17 / 2.75-17 |
Розміщення розподільного вала | Верхнее |
Рама | Дуплексний, трубчастий каркас |
Сидіння | Дорожній тип, м'який, однорівневий, повної довжини |
Система подавання палива | Самотек |
Зчеплення | Механічне, багатодискове, в олійній ванні |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Тип моторної оливи | Напівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактніх мотоциклетних двигунів |
Тип мотоцикла | Дорожній легкий |
Тип охолодження | Повітряне охолодження |
Тип переднього гальма | Барабанний механічний |
Тип протектора, передній/задній | Дорожній універсальний "асфальт/ґрунт" |
Тип стартера | Електростартер, кікстартер |
Тип палива | Бензин з октановим числом не нижче 92 |
Паливні фільтри | Змінний сітчастий (паперовий) на паливопроводі |
Гальмівна рідина | Немає |
- Ціна: 28 115 ₴